Net Jazz Radio Bg Times - Online from USA - 24 / 7

петък, 17 юни 2011 г.

Спасистелни жилетки

Защо смятам,че няма никога да се оправим.

Сайтове много в интернет за онлайн търговия,пазарувал съм какви ли не неща - от Сащ,Англия,Саудитска Арабия,Франция,България.Имал съм неуспешен опит за пазар от Пакистан,но важното е,че си върнах парите (не,че беше голяма сумата).

Думата ми е за две спасителни жилетки.Отварям този сайт,звъня на телефоните за контакт,отварям друг сайт,пак звъня,отново търся и звъня,ама никой не благоволява да вдигне телефона и да отговори.

Тук имат една жилетка (на мен ми трябват две),там - момент да ви свържем с отдела за интернет магазина,после - изчакайте да се свържем с колегите за спасителни жилетки и накрая - не отговарят,дайте си телефона и ще ви се обадим,ама накрая ни вопъл,ни стон някой да ми се обади.

А цените не са ниски - 40,50,70 лева,в такъв диапазон варират,бройката (а аз искам две).

Това означава,че аз търся,моля се за тази услуга,искам да си дам парите на тези "търговци",но те нямат нужда от тези пари,няма за тях,никаква криза.

Такъв е манталитетът на българина - мързелив и безотговорен.

Кой идиот им плаща пари,кой им дава заплатите на тези хора?

Те за две стотинки не вършат работа.

Аз,ако бях шеф щях да ги уволня на секундата.

Тези "търговци" губят времето и на себе си,и на клиентите.

После ще се оплакват неоснователно,че няма клиенти,че имало криза,че са им ниски заплатите,че не получават пари,колкото в Западна Европа.

Как да стане това,с този начин на работа?

Те не искат да свършат работа,те ходят на работа,на принципа ден да мине,друг да дойде (май беше така,израза,де).

Цяла България се крета така,българите се правят,че работят,а не вършат нищо.

Как ще дръпнем тогава,по кой начин?

Накрая си поръчах две китайски спасителни жилетки за 36 лева и готово.

Полудях да търся и комплект ножове,вилици и лъжици.

Исках най-обикновени железни прибори за хранене (да видях,че има и сребърни прибори за хранене за 300 лева).

Същата работа - само ментета.

Един сай не работи,друг предлага на не знам какви космически цени.

Гумени прибори,детски прибори,с какви ли не пластмаси по дръжките.

Не,не и не.Аман.

И тук не се отказах и попаднах на една турски фирма - направих все пак поръчка.

Сега чакам стоката.

Поне с поръчките на книги нямам никакъв проблем,пазарувам от няколкото,най-големи онлайн книжарници и всичко е точно.

Почти винаги,днес поръчвам и още на следващия ден получавам книгата.

18:07,15.06.2011 г.,Бг Таймс

Няма коментари:

Публикуване на коментар