Net Jazz Radio Bg Times - Online from USA - 24 / 7

неделя, 12 юни 2011 г.

Тези дето ви вярваха,вече умряха:Не стихвал силният интерес на българите за почивка у нас

Коментар от Бг Таймс:

:::

Първата ми почивка за това лято 2011 г. е "Omer Holiday Resort",а вашата ? На 4 км. от центъра на Кушадасъ, сред борова г...

:::

На море в Турция 2011 г. - Кушадасъ

:::

Днес,12.06.2011 си мисля че е станал първи април.

Толкова лъжи се събраха за деня,че просто нямам думи.

Не стихвал интересът към почивките в България,според "Всеки ден",а според "Акутално" българите със 120 лева пенсия са се юрнали на круизни почивки,понеже цените паднали.

Ха-ха-ха.Ще припадна от смях.

Да не съм мазохист,та да почивам в тази кочина - България.

Лайната на Слънчев бряг се зауствали в морето,навътре.И какво става след това.Лайната се връщат обратно на плажа.Отврат.

Цените в Турция били по-високи от миналогодишните.

:::

АЗ БЯХ ВЕЧЕ ТУК -

Дидима,Турция – Палм Уингс Бийч / Palm Wings 5 stars Beach Resort Didyma Turkey !

А ВИЕ ?

:::

Абе,аз на очите ли да си вярвам или на дрънканиците на "Всеки ден".

Естествено,че цените в Турция са си същите - 350 евро,и миналата,и тази година,за 5 звезден хотел,All,7 нощувки,охраняемо вилно селище (физеческа охрана и кучета),собствен плаж;охраняем,почертавам дебело БЕЗПЛАТЕН ПАРКИНГ;безплатен шезлонг и чадър,та дори и кърпата да си застелеш на шезлонга е без пари,и при всеко отиване на плажа - нова и чиста получаваш.

За какво говорим тогава?А как е в България?

19:04 ч.,Бг Таймс,12.06.2011 г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар