Net Jazz Radio Bg Times - Online from USA - 24 / 7

събота, 11 юни 2011 г.

Коментар от Бг Таймс:Трябва да си луд,за да почиваш в България


Снимката е от плажа на Александруполис - Гърция,2011 г.

Провокиран съм да пиша,заради протестите на хотелиерите в Слънчев бряг.

Трябва да си луд,за да почиваш в България е изводът ми,още в началото.

От 2002 г,всяка година ходя на море в Турция,СУПЕР доволен съм и нямам никакво намерение да почивам скоро в България.

За Великден бях и в Александропулис,където също много ми хареса.

Пясъчен плаж,чиста вода в Александропулис,така е и в Турция.

Ако не си Рокфелер да плащаш на суло и пульо в Сл бряг,хич няма да сигнеш до плажа.

Че защо да ходя на почивка в Слънчев бряг,а не например в Александруполис?

Там,в Гърция директно си спирам,почти на брега на морето и си слизам на плажа.

Не плащам на никой,абсолютно нищо.

Да не говорим,че пътищата в Гърция и Турция са перфектни.


Миналата година бях в Дидим,Турция,на 175 км. от Измир в 5 звезден хотел за 350 евро.

Дидима,Турция – Палм Уингс Бийч / Palm Wings 5 stars Beach Resort Didyma Turkey

Тази година съм на подобно място,пак за около 350 евро,7 нощувки,All.

На море в Турция 2011 г. - Кушадасъ


Да не говорим,че и на протестиращите хотелиери в Бг не им е чиста работата съвсем.

Скоро стана известно,че хотелите имали договори с големите хранителни вериги да предлагат в All inclusive хранителни стоки с изтичащ срок на годност.

За какво да им съчуствам на протестиращите хотелиери ?

Българският туризъм е с краката нагоре,та дори и с разтворени крака.

И след това,което съм видял в Турция и Гърция,за какво да ходя на почивка на нaшето Черноморие ?

Те не ми предлагат нищо по-добро.

Само от гол патриотизъм да почивам в Бг?

Не.

Аз си гледам интереса.

Аз отивам на море,а не както е в България да почивам,все едно в погранична зона и да минавам от бариера на бариера.

Тези луди ли са в Бг?

По-изгодно и по приятно ми е да почивам извън България.

На България,на българския туризъм,на Слънчев бряг,на протестиращите български хотелиери

ТВЪРДО

показвам средния си пръст.

18:25,Бг Таймс,11.06.2011 г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар